De missie van Uitzendbureau Paraat is om werkzoekenden te helpen bij het vinden van een baan die echt bij hen past. Dit bereiken ze door middel van persoonlijke begeleiding en door goed te luisteren naar de behoeften van zowel de kandidaten als de opdrachtgevers. De kernwaarden van korte lijnen, persoonlijk, heldere afspraken en betrokkenheid zijn hierbij van essentieel belang en zorgen ervoor dat de ervaring met Uitzendbureau Paraat als prettig zal worden ervaren.
Case study
We zijn begonnen met de ‘case study’ voor het nieuwe Uitzendbureau Paraat-project. We deden een concurrentieonderzoek, bekeken de nieuwste online trends, en we controleerden de functionaliteiten, enzovoort.
Zodra dit allemaal was afgerond, besproken we onze ideeën met de klant. Het mogen zien en het ervaren van de klant zijn of haar locatie en zo ook behoeftes is een fundamenteel onderdeel voor de realisatie van de website. Hierdoor zijn we erachter gekomen wat de wensen en ideeën van onze klant waren.
Samen met het team van Uitzendbureau Paraat gingen we in gesprek. De wireframes die we al klaar hadden liggen, hebben we besproken en aangepast tot dat we de perfecte structuur hadden voor op de nieuwe website. In deze fase hebben we ook besproken welke kleine details van belang waren en hebben we daar rekening mee gehouden.
De vernieuwde website
Door het vooronderzoek dat we in de vorige stappen hebben gedaan, was het voor ons duidelijk wat de klant van ons verwachtte.
De website is verdeeld in verschillende secties. De content dient goed te worden verdeeld om het overzichtelijk en navigeerbaar te maken voor de websitebezoeker.
We hebben ervoor gekozen om bovenaan de header een zoekbalk te creëren voor vacatures. Op deze manier kan de bezoeker gemakkelijk en snel zijn of haar nieuwe uitdaging vinden. Als achtergrond van de groene overlay hebben we gekozen voor een foto van het uitzendbureau. Dit zorgt voor de herkenbaarheid en betrouwbaarheid bij potentiële sollicitanten. Bovendien hebben we een eenvoudig overzicht gemaakt van de nieuw geplaatste vacatures. Op die manier wordt de bezoeker sneller getriggerd om door te klikken naar de openstaande vacatures.
Contentblokken
Naast de nieuwe vacatureblokken bovenaan de website hebben we ook contentblokken met informatie over onze dienstverlening toegevoegd. Deze contentblokken benadrukken dat Uitzendbureau Paraat niet alleen voor werkzoekenden is, maar ook voor payroll, ZZP-bemiddeling, uitzenden, detachering, enzovoort.
Tot slot hebben we de website voorzien van verschillende grafische details, zodat deze een samenhangende en zorgvuldige indruk achterlaat bij de bezoeker.
We hopen dat Uitzendbureau Paraat veel online succes behaalt na de lancering van de nieuwe website. We kijken terug op een prettige samenwerking met uitzendbureau Paraat en we zijn trots op het eindresultaat.